Sunteți aici: » Despre instituție » Carieră - Posturi scoase la concurs » Concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de director al Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe – Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy

Concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de director al Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe – Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy

Joi, 16 decembrie 2010

Consiliul Judeţean Covasna organizează la sediul său din municipiul Sfântu Gheorghe, concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de director al Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe...

ANUNŢ
 
Consiliul Judeţean Covasna organizează la sediul său din municipiul Sfântu Gheorghe, piaţa Libertăţii, nr. 4, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de director al Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe – Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy.
Managementul instituţiei publice de cultură poate fi încredinţat unei persoane fizice care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
Condiţii generale:
      - are cetăţenie română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
      - are capacitate deplină de exerciţiu;
      - nu deţine o funcţie de conducere la o altă instituţie din România.
Condiţii specifice:
      - studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
      - experienţă în domeniul studiilor necesare ocupării postului - minim 5 ani;
      - experienţă managerială;
      - cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională.
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management pentru Şcoala Populară de Arte şi Meserii Sfântu Gheorghe – Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Covasna nr. 167/2010, după următorul calendar:
      -  6 ianuarie 2011, ora 1600 – depunerea proiectelor de management şi a mapelor de concurs
      - 7 – 14 ianuarie 2011 – analiza proiectelor de management;
      - 17 ianuarie 2011 – susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului.
Mapa de concurs trebuie să conţină următoarele:
           - cerere de înscriere la concurs;
           - copie după actul de identitate;
           - curriculum vitae – model european conform Hotărârii Guvernului nr. 1021/2004;
           - diplome de studii şi, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări;
           - adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
           - cazier judiciar;
           - copie după carnetul de muncă.
Copiile actelor din mapa de concurs se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Proiectul de management se întocmeşte pentru o perioadă de 3 ani cu respectarea cerinţelor din caietul de obiective aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Covasna nr. 114/2010 şi a prevederilor din actele normative indicate în bibliografie. Proiectul de management va fi elaborat de către candidat fără a fi personalizat, fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului. Proiectul de management va fi depus în plic sigilat, în format de hârtie şi electronic.
Candidaţii pot solicita informaţii suplimentare necesare elaborării proiectelor de management în baza unei cereri motivate.
Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului şi caietul de obiective se pot descărca de pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Covasna (www.kvmt.ro) sau se pot obţine de la sediul Consiliului Judeţean Covasna.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Compartimentul resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Covasna, telefon 0267/311469 sau 0367/403900 interior 138.
 
BIBLIOGRAFIE
la concursul de proiecte de management organizat pentru ocuparea postului de
director al Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe –
Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy
 
 
1.        Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
2.        Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare;
3.        Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
4.        Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
5.        Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale, cu modificările și completările  ulterioare;
6.        Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată cu modificări și completări de Legea nr. 269/2009;
7.        Hotărârea Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru instituțiile publice de cultură;

8.       Hotărârea Consiliului Județean Covasna nr. 110/2010 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe – Művészeti Népiskola Sepsiszentgyörgy, precum și a Planului de școlarizare și a taxelor de școlarizare pentru anul școlar 2010 – 2011

Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management.

      Hotărârea nr. 114/2010 și Caietul de obiective

Regulamentul de organizare și funcționare (anexa 1 la Caietul de obiective)

Noutăți